Små små spår av helgens gäster

 

 

Att få komma hem till ett nystädat hus är härligt. Särskilt som jag sett på facebook hur det såg ut helgen som gick.

Ja jag är med i facebook, säkert inte helt politiskt korrekt. Enligt en ”fin” kulturtant i DN i dag är det helt ute med facebook. Men det får va hur ute det vill med det, jag är där. Det borde alla som har tonåringar vara, du har koll på vart den stora festen är, vad de hänger någonstans och du får en chans att se vad som händer i deras liv. Men man får ligga väldigt lågt med sina kommentarer och åsikter om man vill hänga med där.

Nu är mina stora tjejer vuxna och jag behöver inte ha koll längre, men genom facebook umgås vi i vardagen när vi inte hinner ses.

Av helgens fest fanns två små spår. Edit, vår trädgårdsdam, har nog haft en helkul helg och följande meddelande låg i köket:

”Välkomna hem till ett nystädat hus.

Tack för ett kanonfestställe.

Vi har haft riktigt skoj.

Är det inte städat tillräckligt så är du välkommen till Arboga på en riktig röjarfest

// Puss från Hunkan

 

PS Ni har varsin kall Spendrup i kylen, njut av dom en solig dag. DS”

 

Jag kan bara säga

Välkomna tillbaka!

Kanske ses vi på Peace & Love i helgen. Jag ska iaf dit!

Kram

Det är på insidan man är rik

Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar